معرفی میکسرهای مستغرق

معرفی میکسرهای مستغرق

میکسر مستغرق از دستگاه های مکانیکی به حساب می آید و از یک موتور الکتریکی ساخته شده است. بر روی این موتور الکتریکی پروانه های میکسر به صورت مستقیم و یا گاهی به وسیله یک جعبه دنده جفت شده اند.

با چرخش پروانه ها و ایجاد جریان بالا، مواد آلاینده و لجن ها به صورت معلق نگه داشته می شوند. در مخزن های خاص به ویژه مخازن بی هوازی به کار برده می شود.

معمولا میکسرهای مستغرق با دور کند از گیربکس استفاده می شود و بصورت ریلی قرار گرفته است تا هنگام تعمیر برای تعمیرکار راحت باشد.

از میکسرهای مستغرق معمولا در مخازن نگهداری کود مایع در گاوداری ها و مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی استفاده می شود همچنین می توان در مخازنی که پس از هضم لجن در تاسیسات بیو گاز وجود دارد نیز استفاده می شود  موجود را کنترل کند.Ph تا

از مزایای میکسرهای مستغرق این است که می توان در مخازن مختلف کار گذاشته شود و همچنین بازدهی بالایی دارد و نصب و راه اندازی آن آسان است. به دلیل غرق بودن در آب، محلول به بیرون از مخزن پاشیده نمی شود.

جنس پرانه های میکسر مستغرق فاضلابی از پلی اتیلن ، آلومینیوم یا فولاد ضدزنگ است. میکسرهای مستغرق فاضلابی به دو صورت شناور و ثابت نصب می شوند.

معرفی میکسرهای مستغرق

معرفی میکسرهای مستغرق

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط