سیستم تصفیه فاضلاب Regenex

سیستم تصفیه فاضلاب Regenex :

دستگاه تصفیه آب صنعتی Regenex با جریان مداوم برای بازسازی رسانه های درون خطی و بهره وری بهبود یافته برای عملیات تصفیه خانه فاضلاب می باشد.

سیستم تصفیه فاضلاب Regenex به منظور تمیز کردن جریان فاضلاب خطرناک و غیر خطرناک که حاوی آلاینده های آلی حل شده، نیمه فرار و غیر قطبی هستند، طراحی شده است. برای استفاده ژنراتورها، کنترل کننده های محیطی و تاسیسات دفع خارج ازسایت به طور یکسان توسعه یافته است.

برخلاف روش های درمانی مرسوم برای آلاینده های آلی محلول، سیستم Regenex از لحاظ اقتصادی و سهولت کار بی نطیر است. سیستم تصفیه فاضلاب Regenex که در رابطه با یک رسانه نو آورانه جاذب توسعه یافته اند، روند مداوم جریان را در حین بازسازی رسانه های درون خطی حفظ می کنند. این توانایی منحصر به فرد برای تصفیه آب همزمان و بازسازی رسانه ها تضمین می کند که هیچ جایگزینی برای فناوری Regenex وجود ندارد.

برنامه های کاربردی صنعت :

سیستم تصفیه فاضلاب Regenex در طیف گسترده ای از صنایع قابل استفاده هستند. از آنجا که فاضلاب تقریباً بصورت جهانی از تولید محصول و فرآیندهای صنعتی تولید می شود ، فناوری Regenex به کلیه جنبه های تولید ، فاضلاب و تصفیه فاضلاب می پردازد. مشاغلی که از ترکیب فناوری Regenex بهره مند شده اند شامل :

  • تاسیسات درمان، ذخیره سازی و دفع
  • ژنراتورهای فاضلاب در فرآیندهای صنعتی
  • عملیات جداسازی و بازیافت سیال
  • خدمات کنترل کننده های محیطی
  • شرکت های مهندسی و طراحی محیطی
مزایای کلیدی :
عملکرد متوالی :

این سیستم که با یک طرح تصفیه دو رگه (dual-vessel) ساخته شده اند با استفاده از عملیات اتوماتیک و مداوم با توانایی درمان پسماند حداکثری می باشند.

بازسازی رسانه های نوآورانه :

این سیستم منجر به فناوری بسیار پایدارتر و مقرون به صرفه تر از سیستم های تصفیه فاضلاب معمولی شده است.

خدمات ارزش افزوده :

با برتری تکنولوژیکی ، قابلیت های عملیاتی افزایش می یابد. شرکتهایی که از سیستم های درمانی Regenex استفاده می کنند می توانند هزینه های عملیاتی را کاهش داده و حاشیه سود را مانند گذشته افزایش دهند. با استفاده از سیستم های Regenex ، اپراتورها می توانند غلظت آلاینده ها را قبل از انبارداری و تصفیه فله ، کاهش دهند ، حجم جریانهای تأثیر پذیر زباله را بپذیرند یا پردازش کنند و سنبله های آلاینده را در جریانهای پساب کاهش دهند.

سیستم تصفیه فاضلاب Regenex

سیستم تصفیه فاضلاب Regenex

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط و نیز جهت سفارش و خرید آنلاین محصولات به سایت www.shopccra.com مراجعه نمایید.

تلفن: ۶۵۵۲۲۹۲۳ – ۶۵۵۲۲۹۶۳(۰۲۱) همراه: ۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱ –۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰

مطالب مرتبط