دیفیوزر هوادهی در صنعت تصفیه فاضلاب

دیفیوزر هوادهی در صنعت تصفیه فاضلاب

در پکیج های تصفیه آب و فاضلاب جهت ایجاد موج و تلاطم در مایع فاضلاب از دیفیوزر هوادهی استفاده می شود. ایجاد این موج ها در فاضلاب ها برای جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی جهت رشد و تکثیر باکتری ها و به منظور حذف و پاکسازی آن ها از فاضلاب صورت می گیرد. در تمامی تصفیه خانه های بتونی و پکیج های تصفیه فاضلاب هوازی، در هر شرایطی نیاز به هوادهی در کل سیستم وجود دارد. بهترین نوع هوادهی در پکیج های تصفیه فاضلاب هوادهی عمقی است که توسط دیفیوزرهای حباب درشت هوادهی صورت می گیرد. البته دیفیوزرها بنا بر نوع فاضلاب مورد تصفیه و آلاینده ها در اندازه ها و ضخامت سوراخ و هوادهی متفاوتی قرار می گیرند.

دیفیوزرهای هوادهی از غشایی از جنس پلاستیک تشکیل شده اند. این غشاهای پلاستیکی قابلیت انعطاف پذیری دارند و دارای روزنه های بسیار ریزی جهت عبور هوا می باشند. اکثر دیفیوزرهای حباب درشت مورد استفاده در تصفیه خانه ها، به صورت گنبدی و یا قارچی می باشند. البته این نوع از دیفیوزرها را با نام دیفیوزر چتری نیز شناسایی می کنند.

کاربرد دیفیوزر هوادهی

از عمده ترین کاربردهای دیفیوزر هوادهی می توان به صنعت تصفیه آب و فاضلاب، جهت تامین هوادهی به صورت یکنواخت به کل سطح مخزن هوادهی تصفیه فاضلاب، اشاره کرد. همچنین در صنایع نفتی، غذایی و لبنی، پرورش ماهیان و غیره بسیار کاربرد دارند.

دیفیوزر حباب هوادهی در دو نوع حباب درشت و حباب ریز تقسیم می شود. تعداد دیفیوزرهای فاضلاب با توجه به مساحت و عمق مخزن هوادهی و میزان حجم هوادهی مختلف می باشند. همچنین دیفیوزرهای هوادهی در ابعاد مختلف 10 اینچ، 12 اینچ و 14 اینچ در بازار موجود می باشند.

انواع دیفیوزر هوادهی

  • دیفیوزرهای دیسکی و یا بشقابی
  • دیفیوزر پلیتی
  • دیفیوزر توپی لوله ای

دیفیوزر هوادهی در صنعت تصفیه فاضلاب

دیفیوزر هوادهی در صنعت تصفیه فاضلاب

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           همراه: ۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط