بیوراکتور غشایی در صنعت تصفیه آب و فاضلاب

بیوراکتور غشایی در صنعت تصفیه آب و فاضلاب

بیوراکتورهای غشایی یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که در تصفیه خانه های آب و فاضلاب جهت تصفیه و فیلتراسیون فاضلاب بسیار به کار می رود.

این دستگاه نقش بسیار موثری در کاهش بار آلودگی فاضلاب دارد و به طور معمول در سیستم های تصفیه فاضلاب به روش MBR مورد استفاده قرار می گیرد.

در دستگاه های بیوراکتورهای غشایی، سیستم تصفیه بیولوژیکی فاضلاف با فرآیند رشد معلق لجن فعال و سیستم صافی غشایی با هم ترکیب شده اند و وظیفه ی حذف جامدات از مایع بعد از زلال سازهای تصفیه ثانویه فاضلاب را بر عهده دارد.

در واقع بیوراکتورهای غشایی در تولید آب شفاف و حذف جامدات درون آب دقت بیشتری دارند و جزء غشاء های کم فشار نظیر میکروفیلتراسیون و یا اولترافیلتراسیون به حساب می آید.

بیوراکتورهای غشایی یکی از مناسب ترین روش ها برای جایگزینی سیستم های جداسازی جامد و مایع است و فاضلاب خروجی از آن محصولی بسیار شفاف خواهد بود.

بیوراکتورهای غشایی ساختاری متفاوت دارند و از نظر ساختاری به سه دسته بیوراکتور غشایی با ورق مسطح، بیوراکتور غشایی با الیافی تو خالی و بیوراکتورهای غشایی چند لوله تقسیم بندی می شوند.

هر کدام از این روش ها برای استفاده در نوعی از فاضلاب به کار می رود. برای مثال بیوراکتورهای غشایی که با ساختار ورق های مسطح طراحی و ساخته شده اند برای کاربردهای صنعتی و شهری و تاسیسات کوچک کاربرد دارد.

اساس ویژگی این نوع بیوراکتور سادگی آن می باشد و بیوراکتورهایی که ساختاری از الیاف های تو خالی دارند برای MBR های غوطه ور و کاربردهای صنعتی، شهری و تاسیسات بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی بارز بیوراکتورهای غشایی الیاف تو خالی بر اساس میزان مصرف انرژی آنها است.

بیوراکتور غشایی در صنعت تصفیه آب و فاضلاب

بیوراکتور غشایی در صنعت تصفیه آب و فاضلاب

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه: ۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط